Fitness plan #1

Przyznajcie się bez bicia – ilu z Was zamiast przejść na dietę i zacząć ćwiczyć powiedziało sobie „no dobrze, od jutra”, a następnego dnia wciąż to samo ? O ile z dietą nigdy nie miałam problemu, zebranie się do ćwiczeń sprawiało mi niemałe wyzwanie. Od października mam wykupiony karnet do Fit Life na zajęcia, na które chodzę 3 razy w tygodniu. Karnet zobowiązuje mnie do systematycznych ćwiczeń i nie mam wymówki, bo grafik jest dopasowany pode mnie. Mam nadzieję, że zachęcę wielu z Was do ruszenia tyłeczka sprzed laptopa i będziemy się nawzajem wspierać.

Poniżej przedstawię Wam mój fitness plan na przyszły tydzień. Z racji tego, że ostatnio opuściłam wiele treningów w Fit Life przez liczne wyjazdy i ferie, mam do nadrobienia aż 4 zajęć i dodatkowo 3, które odbywają się według grafiku.  W kolejnym tygodniu oprócz treningów w Szarej Willi mam zamiar wykonać w domu kilka programów m.in. Ewy Chodakowskiej, Mel B i Basi Lipskiej.

pagefff

 Dawka motywacji

Poniedziałek

Poranna joga 

Killer Ewy Chodakowskiej

Wtorek 

Pilates i streching | Ćwiczenia rozluźniające i rozciągające Mel B

Power Joga | Power joga Sarah Beth

Środa

Interwały na skakance w stosunku 1:1 (1 minuta skakania-1 minuta truchtu) – na początek polecam w stosunku 1:2 bądź 1:3

Program Kasi Kępki „Brzuch”

Czwartek

Mental Dance&Body | Trening cardio + brzuszki Mel B

Ćwiczenia rozluźniające i rozciągające Mel B

Piątek

Joga | Program z Basią Lipską na zrzucenie zbędnych kilogramów

Płaski brzuch (cardio i brzuszki) | Turbo spalanie Ewy Chodakowskiej

Sobota

Poranna Joga | Powitanie słońca z Basią Lipską

Trening całego ciała z Mel B

Niedziela

Wolne

*Po lewej stronie znajdują się treningi, które wykonam w Fit Life, a po prawej zamienne opcje :).

page

Mam nadzieję, że będziecie ze mną i zbierzecie się do ćwiczeń, bez wymówek „od jutra” ! Trzymam za Was kciuki. Dajcie znać, jak tam Wasze treningi, co ćwiczycie, jakich aplikacji używacie do sprawdzania prędkości, ilości spalonych kalorii itd.

0 I like it
0 I don't like it

3 komentarze

  1. Trochę tego dużo, ale podziwiam :P
    Ja nigdy nie mogę się zmotywować ani do diety ani do ćwiczeń. Kiedyś najprzyjemniejsze dla mnie było bieganie, a niestety przez wypadek moje kolano błaga o pomoc przy wchodzeniu po schodach, także teraz na odstresowanie zostaje mi tylko jedzenie :/

  2. Bardzo napięty plan treningowy! Pozazdrościć tylko zapału i motywacji do działania :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *