Fitness plan #6

Pełni chęci i motywacji po tak długim wolnym zaczynamy nowy tydzień. Przynajmniej taką mam nadzieję. Czas na powrót do formy, zdrowego odżywiania, która na czas świąt była zastąpiona wypełnionym po brzegi stołem jedzenia, a co za tym idzie brakiem chęci na wykonanie jakichkolwiek ćwiczeń (przecież z pełnym brzuchem się nie da :D).

Przygotowałam fitness plan na kolejny tydzień, z którego możecie oczywiście korzystać również w późniejszym czasie. Wszystkie wcześniejsze fitness plany znajdziecie >tutaj<. W poniższym planie sobotę i niedzielę przeznaczyłam na regenerację, jednak osobiście ćwiczę w weekendy, a dwa dni wolnego od ćwiczeń zostawiam na najbardziej zajęte nauką dni w tygodniu. Tak mi wygodniej. Jeśli tak jak ja wolicie pozamieniać sobie treningi, nie ma problemu, ale pamiętajcie – 5 dni ćwiczeń, 2 wolnego. Nie na odwrót. :).

Podjęliście się już wyzwania na Facebooku? Jeżeli jeszcze nie, zachęcam!

1424261_10153706505526236_740750608145029785_n

Poniedziałek: 

20 min cardio na skakance

Ewa Chodakowska – ćwiczenia na wewnętrzne partie ud

Mel B – trening ABS

Mel B – trening pośladków 

Wtorek:

Ewa Chodakowska – Skalpel

Środa:

Kaśka Kępka & Szymon Gaś – 50 min Gym break

Czwartek:

Ewa Chodakowska – Model look 

Piątek:

32 minute home cardio

Mel B – trening brzucha

Mel B – trening nóg

Sobota – czas na regeneracje

Niedziela – czas na regeneracje

Po każdych ćwiczeniach warto wykonać kilku minutowe rozciąganie 🙂

tumblr_nk9ffpDep21tgi2dwo1_1280

 

 

0 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *