Fitness plan #9

Nie wiem, kiedy ten czas zleciał. Jeszcze niedawno pisałam Wam, że mam nadzieję na odrobinę relaksu i słodkie lenistwo w ferie, przy jednoczesnym zorganizowaniu czasu na przygotowanie do matury. Dziś niestety wstałam z myślą, że powrót do szarej rzeczywistości i można by rzec, ostatnia prosta przed maturą właśnie się zaczął, co spowodowało jeszcze większą chęć pozostania choć pół godzinki dłużej w łóżku, pod cieplutką kołdrą. Niestety o tym, jak czas ucieka, a wraz z nim nabieram doświadczenia, mogłabym spokojnie napisać kilka książek. To jednak kwestia, na którą wpłynąć nie mogę, a jedyne, co mi pozostało to jak najlepsze wykorzystanie chwil i życia 🙂

Ostatnio nie przygotowywałam fitness planów, co nie znaczy, że nie ćwiczyłam. Udostępniałam Wam linki do poprzednich, które ułożyłam, jednak wczoraj naszła mnie ochota na przygotowanie czegoś nowego. Osobiście wykonuję inne ćwiczenia na siłowni, we wtorki i środy mam zajęcia fitness, a oprócz tego chodzę na siłownię. Jeśli jednak i na to nie znajdę czasu, włączam wybrany plan i wykonuje swoje ulubione ćwiczenia. Mam nadzieję, że sumiennie wykonujecie plany treningowe i trzymacie się diety.

Co Wy na to, aby co tydzień trzymać się innego postanowienia? Mam na myśli przykładowo tydzień bez słodyczy czy tydzień bez cheata. Dajcie mi koniecznie znać, co o tym myślicie. Postaram się pomyśleć nad tym, jak to ciekawie zaplanować. 

tumblr_o2bh2uIQ7q1qfahgfo1_500 tumblr_o2huf9e7mK1u4jyyvo1_500

Poniedziałek:

40 min cardio na skakance

Mel B brzuch

Mel B pośladki

Mel B ABS

Wtorek:

Ewa Chodakowska Killer

Środa:

Mel B środa

Czwartek:

Ewa Chodakowska Skalpel

Piątek:

5 km biegu bądź Mel B piątek

Sobota – wolne

Niedziela – wolne

tumblr_n7qp5vwhGu1stykp6o1_500

0 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *