Jak spędziłam 3 dni w stolicy - Warszawie

Mój kolejny wyjazd do stolicy był związany z udziałem w Orange Warsaw Festival. Wraz z koleżankami pojechałyśmy tam wcześniej, aby wspólnie spędzić kilka dni, pospacerować po mieście i odkryć nowe miejsca. Warszawa to według mnie najlepsze polskie miasto i nie ma opcji, aby się nudzić. Kilka miesięcy temu dodałam wpis o tym, co robić w ciągu trzech dni w stolicy. Tym razem nie miałyśmy żadnych planów. Dosłownie. Postanowiłyśmy nie planować, tylko robić to, co przyjedzie nam na myśl. Oczywiście czas był ograniczony ze względu na koncerty. Niemniej jednak do 15 miałyśmy czas dla siebie i chciałyśmy zrobić jak najwięcej. Poniżej opiszę Wam najciekawsze według mnie miejsca, w których byłam:

Udało nam się trafić na Mustache Sale – targ rzeczy np. Local Hero, Yeah Bunny, Magic Box i wielu innych. Wyprzedaż trwa 7 godzin – od 12 do 19. Przewidziane są różne atrakcje czy dodatkowe promocje np. na jedzenie w warszawskich lokalach. Ja skorzystałam z darmowego rollsa sushi w Handroll & Go. Stoisk jest tak dużo, że nie sposób dotrzeć do wszystkich w ciągu kilku godzin. My niestety byłyśmy tak tylko przez 2 h.

Każdemu, kto będzie miał wątpliwości czy iść gorąco polecam. Wszystkie rzeczy są znacznie przecenione, można przymierzać do woli i zbić pionę z projektantami czy właścicielami sklepów.

Falafele z batata skradło moje serce. W Aioli jadłam również pełnoziarnisty makaron z suszonymi pomidorami. Wszystko było przepyszne, wystrój i klimat restauracji genialny!

Przed Mustache wybrałyśmy się na targ z odzieżą i akcesoriami. Można było kupić wiele vintage spodni Levis, szortów czy unikatowych kurtek bomberek. Jak widać nie brakuje też kopii dodatków od projektantów. Te okulary za 60 zł są niczym odzwierciedleniem modelu Chloe Carlina.

Nitro lody to najlepsze lody, jakie kiedykolwiek jadłam. Są mrożone za pomocą ciekłego azotu, mają niepowtarzalny smak. Ich przyrządzenie zajmuje trochę czasu, jednak warto poczekać. Lodziarnia codziennie zmienia smaki. Ja próbowałam bezkonkurencyjnej śmietanki z brzoskwinią i śmietanki z maliną.

Widok z Pragi

Nowy Świat

Taki wygodny zestaw wybrałam w drugim dniu zwiedzania. Pogoda nam dopisała, także szorty były idealnym rozwiązaniem.

A to mała kawiarnia na Krakowskim Przedmieściu. W swojej ofercie mają chrupiące francuskie bagietki czy śniadaniowe jogurty z musli. W środku panuje bardzo ciepły nastrój.

Pierwszy obiad zjadłyśmy w Vapiano, niedaleko dworca głównego. W swojej ofercie posiadają pyszne sałatki, makarony czy pizzę.

Typowe babskie dylematy 🙂

oooo

WhatsApp-Image-20160602 (2)

WhatsApp-Image-20160602 (3)

Wszystkie zdjęcia zostały wykonane iPhone 6

0 I like it
0 I don't like it

One Comment

1. Warszawa to świetne miasto :) Mieszkam tutaj dopiero rok, ale kompletnie się w tym miejscu zakochałam. Kolejnym razem, kiedy już będziecie planować atrakcje podczas pobytu polecam wstąpić do parku trampolin - super zabawa! A skoro jeszcze o sushi była mowa to koniecznie wybierzcie się do Sushiberry - prawdziwy raj dla sushiżerców :) Jestem absolutnie zwariowana na punkcie tego jedzenia :D