Moja interpretacja spódnicy mini w stylu Chanel

16797814_760814234077044_385940217058044298_o

Przyszedł czas na kolejną wyprzedażową perełkę, którą udało mi się wygrzebać zaledwie kilka dni temu. Pracując w Zarze, mając za zadanie okładanie nowej i wyprzedażowej kolekcji, nie sposób nie natknąć się na coś wartego uwagi. Tak było ze spódniczką z poniższych zdjęć kojarzącą mi się ze stylem Chanel. Podczas układania kolejnych spódniczek udało mi się znaleźć tą – w dotyku i fakturze przypominającą materiał boucle za 30 zł! Nie będę pisać, że niesamowity jest fakt, że można kupić coś tak ładnego, wykonanego z dobrej tkaniny, za tak niską cenę. Pięknie się układa, jest w moich ulubionych kolorach i jeszcze pasuje do wielu rzeczy – od swetrów po koszule.

Od jakiegoś czasu nie mam sytuacji, w których stwierdzam, że potrzebuję jakiś rzeczy – zazwyczaj kupuję to, w czym będę długo chodzić, co mi się bardzo podoba i przede wszystkim ma „to coś”. Moim sposobem na udane zakupy jest dokładne przemyślenie, czy mam z czym daną rzecz połączyć, czy będę ją nosić, czy może tylko powieszę w szafie. A tak też się zdarzało. Nie widzę sensu w kupowaniu ubrań dla samego kupowania. To taka „sztuka dla sztuki”, gdzie oprócz wydanych pieniędzy, zajmuję miejsce w szafie na rzeczy naprawdę przydatne. Dlatego nauczyłam się (a zajęło mi to dość długo), że nie warto kupować czegoś, czego nie jestem pewna. Obojętnie jak mi się podoba, jeśli wiem, że nie będę miała do czego ubrać bądź w ogóle zastanawiam się, czy w niej wyjdę, nie kupuję.

To tylko kwestia błahych dla niektórych zakupów. Niemniej jednak może mieć przełożenie na rozważne i właściwe podejmowanie decyzji w życiu. Wolę przemyśleć coś sto razy i stracić na to mnóstwo czasu, niż żałować, że się nie zastanowiłam i podjęłam pochopną decyzję, która rzutuje na przyszłość…

zdjęcia: Emil Piaskowski

futerko, spódniczka, kozaki – Zara

torebka – Calvin Klein

sweter – Reserved

0 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *